Lever

Hej världen! 
Jag lever men knappt!  (skoja) mitt liv har varit lite upp och ner dom senaste månaderna! och det har varit döds tyst här, plus min laddare till datorn började brinna.. life sucks sometimes... 
jag har varit i ett vakium av tankar, vad jag ska göra med mitt liv, vilket som kanske nu ses som en livskris kanske? jag vet faktis inte och just denna mening jag vet inte har varit den mäst använda meningen i mitt språkförråd kan jag säga! 
jag har försökt komma underfund med mig själv, komma underfund med vad jag värkligen vill göra med mitt liv.
jag har sårat många som jag älskar och jag har fått reda på vilka mina riktiga vänner är.
det är allt jag kan skriva just nu kommer skriva här snart igen när jag köpt en ny laddare till min dator. ni får vänta med spänning... kanske? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0