När ingen förstår

När det var den absolut jobbigaste tiden i mitt liv när jag kännde att allt var borta. När jag kännde att jag var försvunnen och borttappad kom du in i mitt liv, du kom som en kan man säga angel utan att låta smörig? men så känner jag. Dom som var mina vänner försvann. Jag fick syn på en kille som alltid log åt mig som alltid var trevlig och skrattade. jag kännde den där kännslan i magen då man bli aldelens varm i kroppen och man inte kan tänka på något annat en just dig. ända sen den dagen som vi bytte numer efter alla hinder så kännde jag mig speciell som att jag var den finaste flickan i världen. 
 
vi blev ihop men inget visste vi om att vi skulle hålla ihop i vått och tort. att vi skulle skratta med och åt varandra att vi skulle gråta för varandra vi visste inget av det. Allt som vi har gjort tillsammans alla våra äventyr alla våra dagar. har i mina ögon gått så fort. När jag skriver om dig om oss så känner jag mig som 14 år igen. Även fast vi bråkar och går i luven på varandrandra så blir vi alltid samns och kollar varandra i ögonen och säger förlåt. 
 
Om du bara visste hur mycket jag  älskar dig, jag vet att det finns folk som tycker att vi är knäppa som inte "lever livet" som dom säger men jag vill leva livet med dig det är allt jag behöver.
 
Jag vill ge dig allt  vad jag kan ge, för du är inte bara min kille utan du är min bästa vän jag kan berätta allt för dig. jag kan skämta med dig och tönta mig utan att du dömmer mig, jag kan sitta ensam utan att du stör.
När jag har gråtit så strycker du alltid bort mina tårar och säger det är ingen fara.och dina kramar gör mig trygg. 
 
Jag vet att du aldrig kommer att läsa detta för du läser aldrig min blogg men då kanske det kommer en dag då du vill läsa den.
 
Jag älskar dig Mattias av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så fint skrivet<3:)

2013-05-18 @ 09:35:10
URL: http://johannalampinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0