Du

Nu ligger jag i min säng och klockan kommer säkert hinna slå mer än halv 2 på natta innan jag har skrivit nå vettigt här kan jag tro! När jag vakna i morse så var jag verkligen inte på topp inte bara det att jag var trott och halv förkyld utan jag ville bara vara hemma och inte göra nå alls även fast det skulle bli fint väder . Jag drog mig ändå iväg till jobbet men utan mina jobb skor då dom har försvunnit men om dom inte är hemma så vet jag i allafall på vilken förskola dom är på tack gode Gud för det! I Allafall på jobbet i dag så hade jag inget som helst flyt jag var på ett ställe som jag brukade trivas på men i dag så var det inte så alls inte bara det att jag inte fick nån beskrivning om hur mitt jobb skulle se ut i dag men jag känner mig otroligt utanför och det är det värsta jag vet fy ..

 

Som när vi var ute så kunde alla som jobbade stå och prata och skratta men så fort jag kom till dom för att försöka vara med så gick alla åt olika håll först fattade jag inte men sen när jg började ana så testade jag då alla stod och prata och helt rätt alla bara gick sin väg och miss förstå mig inte nu det är inte mitt jobb att prata med dom utan att kolla till barnen och det gjorde jag hela tiden men det är inte så kul att stå helt själv i timmar utan att någon ens säger nå till än... "Min" avdelning och några andra avdelningar gick på en promenad men ingen av dom som jobbade sa att jag skulle följa så dom bara gick det var en som jobbade på dom mindres avdelning som sa att jag skulle gå med dom..

 

Jag sa då till henne att jag inte visste för att ingen hade sagt nå och hennes svar va men dom kanske inte visste att du skulle vara med dom. Då kännde jag mig otroligt frustrerad då jag har säger hej till alla och sagt vars jag skulle vara och alla känner mig sen tidigare .Då fick jag springa i kapp till gruppen men det var ingen som sa nå utan än en gång så fick jag gå själv, men tack gode Gud för barnen dom är helt underbara. Matte hämta mig efter jobbet och vi for i väg till storheden och jag är så glad för att jag har han! Han får mig alltid att må bättre ! Jag älskar dig Mattias ! När väl kom hem så såg jag att mina liljor börjat slå ut! :) nu måste jag verkligen sova då jag har skola i morgon :) // Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0